Kako do besplatnih uzorka/testera proizvoda?

06:10


Pozdrav draga moja i dobro došla u novi post!

Kao što već vidiš iz naslova današnji post je o besplatnim testerima. Sigurno si se mnogo puta zapitala kako doći do uzorka nekog proizvoda. Neki brendovi naplaćuju uzorke što je po meni stvarno glupa stvar. Skuplje izađe tester, nego proizvod u full size-u ako gledamo odnos količine. U ostalo zar brendovima nije cilj da se pročuje za njihov proizvod i da što više podijele uzorke radi privlačenja potrošača. No, kako god bilo i ide ta marketinška strana još uvijek ima brendova koji će ti vrlo rado poslati besplatan uzorak proizvoda s besplatnom poštarinom. Da, potpuno sve besplatno, jedino što trebaš napraviti je sjesti pročitati ovaj post i potom naručiti svoj besplatan tester, a nakon određenog vremena on stiže na tvoja kućna vrata. Kako? Saznaj u nastavku.





Slijedeće testere koje ćeš vidjeti su meni stigli u sandučić. Tako da možeš biti 99,9% sigurna da će i tebi doći. Ovaj pregled testera će sadržavati naziv proizvoda, brenda i link kako doći do njega. Naravno da neću pisati recenziju testera kad možeš sama naručiti i isprobati ga i to još potpuno besplatno.



Nivea knjižica koja je sadržavala dva uzorka Q10 proizvoda (dnevna i noćna krema). Nivea nema svaki put iste uzorke porizvoda, tako da na početku mjeseca ili kad izađe nekakav novi proizvod tj. kolekcija oni objave i ponude. Sve što trebaš napraviti je da popuniš obrazac. 



Gengigel je gel za zubno tkivo. Brend nudi nekoliko izbora različitih testera proizvoda. Moguće je odabrati samo jedan proizvod od kojeg želiš naručiti uzorak. Narudžba uzoraka je jednostavna samo popuniš obrazac.



Multi-Gyn je brend koji ima proizvode za intimnu njegu kod žena. Ima nekoliko ponuđenih testera, ali samo jedan možeš izabrati i naručiti, potrebno je samo ispuniti obrazac.



ZoeEstetics je brend koji proizvodi kreme, serume,... na bazi ekstrakta bisera, zlata, kavijara, puža i zmije. Ja sam dobila desetak uzorak različitih krema, na način da su mi se javili u DM na instagram profilu i zamolili da ih podijelim sa pratiteljima i lajkam nekoliko slika. Potom sam im samo poslala adresu. Možeš i ti se na taj način javiti i pitati ili ako nemaš IG profil jednostavno se javi putem maila i zamoli za nekoliko testera proizvoda.
EMAIL info@zoeestetics.shop



Vichy uzorke proizvoda ne možeš dobiti preko njihove stranice ili putem maila. Možeš ih dobiti jedino na način da pitaš u ljekarnoj tako sam ja dobila ovaj rozi tester, dobila sam ih više, ali su iskorišteni. Drugi način je kad imaju nagradne igre tipa prvih 30 koji se prijave, registrira, bla bla bla, to moraš svakodnevno pratiti, tako sam dobila ovaj Mineral 89. Treći način je to da nije siguran hoćeš 100% dobiti, a to je preko portala Žena.hr. Ja sam jedna od njihovih tester žena ili kako oni nazivaju testirica, bila sam postigla jednom Vip članstvo tako da su mi poslali ovu brošuru tj. 7-dnevni tretman koji sadrži 7 uzoraka Vichy proizvoda.



La Roche-Posay testere sam dobila na način da sam tražila u ljekarnoj. Zatim drugi način na koji sam dobila dvije brošure koje sadrže po dva testera je opet preko portala Žena kao i brošuru Vichy. LRP termalnu vodu sam dobila prilikom učlanjenja u LRP Baby Club.



Afrodita uzorci proizvoda možeš dobiti tako da popuniš obrazac i u prozoru za poruke pitaš i zamoliš za testere. Ja sam dobila 3 testera iz linije Hydra Patch H20. Svakako naglasi koji si tip kože i da ti pošalju uzorke proizvoda za tvoj tip.




Dietpharm prilikom registracije šalje na tvoja kućna vrata poklon. Registracija je besplatna još dobiješ poklon, karticu na kojoj možeš skupljati bodove, knjižicu i časopis sa korisnim informacijama o zdravlju. Ja sam dobila dodatak prehrani, vitamin C i cink u prahu, što ne znači da ćeš i ti dobiti to, jer svakome šalju drugačiji poklon.
ili na kraju knjižice ima za ispuniti pristupnica https://www.dietpharm.hr/pdf/klubzdravlja_nagradni-program_web.pdf



Libresse dnevne uloške sam dobila preko portala Žena.hr. Ispunila sam samo obrazac i nakon određenog vremena su stigli. Naravno, da bi dobila besplatni uzorak uloška moraš se prvo prijaviti na portal tj. registrirati ako već nisi.



Tena ulošci namijenjen za urin, no možeš ih koristiti kao menstruacijske uloške. Ulošci su deblji i puno bolji od običnih noćnih uložaka. Narudžba uzorka testera je jednostavna samo popuniš obrazac.



San prirodna kozmetika nudi mogućnost odabira tri testera njihovih kremi. Imaju jako veliku ponudu odabira uzoraka kremi i odmah ću ti reći da ćeš se teško odlučiti koja bi to tri uzorka htjela jer su im ponude stvarno svrhunske.



Tester koji je nevezan uz kozmetiku -dimni štapić. Ovaj štapić je namijenjen za košnice, pčele, ako se baviš pčelarstvo ovo će ti dobro doći.
LINK https://www.apifumi.eu/besplatni-uzorak-apifumi-dimnog-stapica/


Naravno da postoje mnoge ponude za narudžbu uzoraka, no ovo je samo mali dio koji mi je došao u sandučić ili sam zatražila u ljekarnoj. Uskoro će biti i drugi dio besplatnih uzoraka čim stigne. 
Nadam se da sam ti pomogla, no i ako nisam i ako si već znala za neke od ovih testera napiši mi u komentar koji su to testeri. I da, ako ima neki tester koji se može besplatno naručiti, a da nije ovdje spomenut i da si ga isprobala svakako mi javi.

Pozdrav do idućeg posta, a do tada ćemo se družiti iz dana u dan na facebook stranici i instagramu :*

Možda će vam se svidjeti

0 komentari