#2 Korejska kozmetika |Skin18|

03:46

Pozdrav draga moja i dobro došla u novi post :*

Za danas sam pripremila nešto neobično, a to je korejska kozmetika. Imala sam priliku isprobati korejsku sheet masku i gel jastučiće za podočnjake po drugi puta. Tako da je ovaj post nastavak na prvi dio korejske kozmetike. Moje dojmove o ovim proizvodima možete pročitati u nastavku.
Sva tri proizvoda su sa stranice skin18.com

Što je Skin18.com?

Skin18.com je korejska trgovina za njegu kože i kozmetičkih savjeta, koja nudi jezgrovite korejske savjete o ljepoti koje su uglavnom nepoznati ostatku svijeta. Skin18 nudi tisuće proizvoda za njegu kože.

Donkey Real Milk Oil Maska za lice


Sheet maska za lice koja je obogaćena vitaminima, mineralima, uljem i mlijekom magarca. Maska dubinski hidratizira i daje sjaj koži. Ostavlja glatka i svilenkasta osjećaj. Idealna je za suhokožce. Meni je osobno odgovarala. Nije izazvala nikakve reakcije crvenila i iritacije na koži. Ono što je čini posebno, ali i čudnom je to da sadrži ulje i mlijeko magarca koje je zaista hranljivo za suhu kožu. I moram priznati da bolje odradi posao od nekih hidratantni kremi ili sheet maski. Sve u svemu ja sam jako zadovoljna ovom maskom jer je nahranila moju suhu kožu i pružila joj jedan zdravi sjaj kojeg mi suhokožci teško da možemo postići.


Primjena ove maske je klasična primjena kao i kod uobičajenih sheet maski. Na očišćeno lice se nanese maramica koja je dosta debela i natopljena hranjivim sadržajem, potom se drži 15-20 min i skine sa lica. Ostatak sadržaja maske mora se dobro umasirati u kožu lica.

Collagen Hydrogel Eye Patch


Kolagen gel jastučić za okoloočno područje sadrži kolagen, vitamine A i E, ekstrakt zelenog čaja. Već sam jednom isprobala sličan jastučić i imam osjećaj kao da su isti tj. da daju iste efekte bez obzira čemu su namijenjeni uklanjanju bora ili hidratiziranju okoloočnog područja. Ovo je jedan tipičan jastučić obogaćen vitaminima i hranjivim tvarima, u ostalom korejci i japanci su poznati po skincare, tako da je za njih uobičajeno da su svi ti proizvodi isključivo bogati vitaminima, mineralima i hranjivim tvarima.


Jastučići su svijetlo zeleno-plave boje. Ugodnog mirisa. Jedna strana gel ljepljiva, a druga je poput materijala gaze, maramice. Jastučići čvrsto drže na području oko očiju, ne odljepljuju se. Prilikom nanošenja ostavlja osjećaj hlađenja. Primjena je jako jednostavna jastučić se nanese na okoloočno područje ostavi 30min i potom se skine. Po želji nanijeti nekakvu okoloočnu kremu. Ja osobno nisam nanosila i bila sam jako zadovoljna jer su jastučići umirili i nahranili to područje.


Jesi li probali korejsku kozmetiku? Koji su tvoji dojmovi o ovim proizvodima? Imaš li preporuku za ovakav tip kozmetike?  Svakako mi pišiti u komentarima :) Nadam se da ti se svidio post <3 #skin18challenge

Pozdrav  do idućeg posta, a do tada ćemo se družiti iz dana u dan na facebook stranici i instagramu :*


Možda će vam se svidjeti

0 komentari