Piling od kave sa mirisom kokosa i badema |Balea|

09:28

Pozdrav draga i dobro došla u još jedan novi post!

Piling kao rutina njege tijela bi trebao biti neizostavan. Iako postoje dvije vrste pilinga, kemijski i mehanički, većina nas priseže za mehaničkim jer je jeftinija opcija koju si može svatko priuštiti. Bilo da je riječ o diy pilingu kojeg možeš sama napravila sa sastojcima iz kuhinje ili možda o kozmetičkom pilingu iz drogerije je sasvim svejedno, jer tvoja koža će biti uvijek zahvalna na toj malenoj rutini.

Piling se primjenjuje ovisno o tipu kože. Suha koža zahtjeva više tjedni piling zbog uklanjanja suhi dijelova i ljuskica, dok za normalnu i masnu kožu je dovoljno primijeniti ga dva puta tjedno. On služi da ponajprije svojom grubom teksturom ukloni sve mrtve stanice i nečistoće kože, potom je omekša i potakne cirkulaciju tijela. Osim što je maknuo naslage kože i time spriječio nastanak i razmnožavanje bakterija, omogućio je i dubinsku hidrataciju kože samim tim što je omekšao njezinu barijeru. Ukoliko imaš problem sa celulitom i masnim naslagama primjeni pilinga kao sredstvo za masažu kružnim pokretima jer na taj način potičeš cirkulaciju tijela.

BALEA BODY SCRUB KAVA I BADEM

Piling dolazi u maloj vrećici količine 40g. Ambalaža je jako slatka i primamljiva. Roze boje sa motivima zrna kave i cvijeta badema. Iako je pakiranje manje, količina se može raspodijeliti za upotrebu na minimalno tri puta. Većinu sadržaja čini mljevena kava i morska sol. Miris se temelji na mirisu bademovog cvijeta. Za razliku od piling sa mirisom kokosa, ovaj piling mi ima neugodan miris. Nije da smrdi, no meni osobno ne odgovara u ovom slučaju. 


Sastav proizvoda: SODIUM CHLORIDE/ COFFEA ARABICA SEED POWDER/ GLYCERIN/ HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL/ PARFUM/ SUCROSE/SILICA/ TOCOPHEROL



Piling je jako dobro odradio svoj posao. Uklonio je sve odumrle stanice kože i ljuskice, nahranio kožu te je učinio glatkom i mekšom. U ovom pilingu sa mirisom badema prevladava više morska sol nego kava. Stoga postoji šansa da će ta sol nagristi kožu ukoliko je ona tanka i osjetljiva. To je jedina mana koju sam uočila kod njega.


Primjenjivala sam piling tri puta tjedno. Tako sam i podijelila količinu na tri jednaka dijela. Kod prve primjene nisam uočila ništa posebno da se desilo mojoj koži osim što je malo uklonio ljuskice kože, no i nakon toga su se nalazile na pojedinim dijelovima tijela. Druga primjena je već bila napredak, ljuskicama nije bilo traga i koža je bila glatka. Tek kod treće primjene, kože je bila i mekana, brže je upijala losion i dugo zadržavala hidrataciju. Napominjem moja koža je izrazito suha i osjetljiva i zbog toga je trajao duži proces da koža bude bez ljuskica i da postane mekša. Ukoliko imaš izrazito suhu kožu onda znaš da je taj tip sklon čestom odbacivanju sloja kože u obliku ljuskica koje ne nestaju preko noći ili samo jednim kupanjem. Što se tiče osjetljivosti kože, po tijelu sam malo osjetila nagrizanje soli. Najgore mi je bilo s rukama tj. dlanovima jer sam u njima imala piling kojeg sam morala nanijeti po cijelom tijelu i sol ih je jako nagrizala. No, pronašla sam riješenje i za to te idući put kad sam koristila piling imala sam jednokratne rukavice kako bi ih zaštitila.


BALEA BODY SCRUB KAVA I KOKOS


Piling dolazi u maloj vrećici količine 40g. Ambalaža je  također jako slatka i primamljiva. Plave boje sa motivima zrna kave i kokosa. Iako je pakiranje manje, količina se može raspodijeliti za upotrebu na minimalno tri puta. Većinu sadržaja čini mljevena kava i morska sol. Miris se temelji na mirisu kokosa koji je jako ugodan i zadržava se na tijelu. 



Sastav proizvoda: SODIUM CHLORIDE/ COFFEA ARABICA SEED POWDER/ GLYCERIN/ HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL/ PARFUM/ SUCROSE/SILICA/ TOCOPHEROL



Osim što ćeš jako lijepo mirisati nakon ovog pilinga, naravno ako voliš kokos, koža će biti mekana, glatka i pripremljena za dubinsku hidrataciju. U ovom pilingu za razliku od ružičastog prevladava više kava nego morska sol. Što je super ukoliko imaš osjetljivu kožu, ne trebaš se bojati nagrizanja kože.


Primjenjivala sam piling tri puta tjedno kao i ružičasti piling. Tako sam i podijelila količinu na tri jednaka dijela. Moram napomenuti da sam ovaj piling koristila nakon prethodnog sa mirisom badema. Tako da je moja koža već bila u fazi kad je bez ljuskica, 
mekana i glatka. No iako sam nastavila sa četvrtom primjenom po redu, moja koža je sve više napredovala, počela je dobivati prirodni sjaj. Ovo je super napredak za suhu kožu koja nema sjaj zbog nedostatka sebuma. Taj nedostatak utječe tako da koža izgleda puno više starija nego što bi trebala biti. Što se tiče osjetljivosti kože na morsku sol, nagrizanja nije bilo jer je sama sol količinski puno manje zastupljena. 

Ukoliko imaš suhi i osjetljivi tip kože onda moje preporuke za body scrub sa mirisom kokosa, naravno ukoliko voliš taj miris. Morska sol je manje zastupljena kod ovog pilinga tako da tvojoj osjetljivoj koži neće stvarati problem. Za ostale tipove kože po mom mišljenju bi trebao biti solidan i body scrub sa mirisom cvijeta badema. Iako količinski u njemu prevladava morska sol, takvim tipovima kože ne bi trebalo smetati.


Jesi li isprobala koji od ovih pilinga? Koliko često u svoju rutinu uvrštavaš piling? Imaš li nekakvu preporuku za piling? Svakako mi piši u komentarima :)

Pozdrav do idućeg posta, a do tada ćemo se družiti iz dana u dan na facebook stranici i instagramu :*





Možda će vam se svidjeti

0 komentari