Dnevna i Baby krema + uzorci |San Prirodna Kozmetika|

10:29


Pozdrav draga i dobro došla u još jedan novi post!

Današnji post je o recenziji kremica, već mnogima poznatog hrvatskog brenda San prirodna kozmetika te kako doći do besplatnih uzoraka. Ukoliko te zanima ostani samnom i nastavi čitati.


DNEVNA HIDRATANTNA KREMA ZA LICE


Prije svega moram pohvaliti San kozmetiku za odlično pakiranje ambalaže u kojoj dolazi krema. Sama ambalaža tj. plastična teglica dolazi u klasičnoj zelenkastoj kartonskoj kutiji na kojoj pišu informacije vezane za proizvod. Teglica je sami tim već osigurana od oštećenja prilikom dostave, no još nešto važnije što me je isto tako oduševilo je to da kutija nije došla zgnječenja. Je li to ipak sreća u kojoj se prilikom transporta nije zgnječila ili se San pobrinuo da na naša vrata proizvod dođe u ispravnom stanju, kako god bilo, svakako je za pohvalu. No mom oduševljenu sa ambalažom nije bilo kraja. Nakon što sam otvorila kutiju i skinula poklopac sa teglice, nalazila se još jedna dodatna plastična zaštita (ista kako kod baby kreme ali manjeg promjera). I napokon jedna krema koju neću morati skupljati sa poklopca jer ima dodatnu zaštitu.


Na kutiji kao i na teglici se ističe prepoznatljiv logo San prirodne kozmetike. Prije nego dođeš do same kreme i isprobaš je, osnovne informacije za upoznavanje sa sastavom i uporabom se nalaze na kutiji pomalo ne tipično jer skoro svaki proizvod unutar kutije sadrži ambalažu i papir sa svim informacijama. Većina nas baci taj papir jer smeta prilikom vraćanja proizvoda u njegovu kutiju. Onda kad nam baš za treba taj papir nemamo. Po meni je ovo praktičnije i zbog toga jedan veliki plus.


Uz proizvod uvijek stigne i letak sa dodatnim informacijama o brendu, samom proizvodu te ostalim sličnim proizvodima. Mali rezime linije proizvoda.


Po nazivu kreme dnevna i hidratantna očekivala sam nekakvu laganu i brzoupijajuću teksturu kao što i sam proizvođač navodi. U početku nisam voljela ovu kremu zbog njezine teksture i ponašanja na koži. Lagana je no jako masna, u doticaju sa kožom se počne topiti i ostavljati jako masni film koji se sporo upija. Ne volim masne kreme baš zbog toga jer se sporo upijaju i zbog ljepljivosti koja ostaje na koži i daje osjećaj da se sva prašina u zraku pohvata na moje lice. Nikako nisam mogla nanijeti make up nakon ove kreme. Jednostavno sam smatrala da će izgledati neuredno i da će kliziti zbog masnoće. Izbjegavala sam ovu kremu jedan period i skroz zaboravila na nju, sve dok mi je koža lica nije postala ponovno suha. Na lijevom obrazu se pojavila dermatoza (u obliku male crvene fleke), došlo je i do perutanja kože (kod mene je ovo česta pojava zimi). Vratila sam se ovoj kremici iako sam znala kakav osjećaj ostavlja. Kako je koža bila jako suha, krema se je malo brže upijala i ostavljala sjaj film pa je lice izgledalo svježe i hidratizirano. U kombinaciji sa San regeneracijskim melemom(uzorak), dermatoza se je počela povlačiti, lice se je prestalo ljuskati, a koža je postala mekana i nahranjena. Krema koja zaista pomaže kod dehidrirane i ljuskave kože, no nikako nije idealna kao podloga za makeup.  Ukoliko voliš citrusni miris ova dnevna krema ima blagi osvježavajući miris naranče i limuna. 


  • dostupno u ljekarnama i web trgovini San
  • cijena 62,90 HRK
  • količina 50ml
  • rok upotrebe 12 mj


BABY KREMA ZA BEBINU KOŽU


San prirodna kozmetika je osmislila i liniju za najmlađe. Nisam dijete niti ga imam tako da sam testirala na sebi. Prenijet ću ti svoja iskustva kako je djelovala na mojoj koži. Koristila sam je u svrhu zaštite ruku te ponekad nogu jer imam izrazito suhu kožu.


Ambalaža baby care kreme je slična kao i kod dnevne hidratantne kreme. Ima dodatnu plastičnu zaštitu, ali sama teglica ne dolazi u kartonskoj kutiji. Zbog toga sve informacije o sastavu i upotrebi se nalaze na njoj. Cijela baby San linija proizvoda ima svoj posebni "baby" logo, no i dalje zadržava raspored uobičajenog i prepoznatljivog loga ovog brenda.


Također i uz ovu kremu dolazi letak sa informacijama o baby care liniji, samom proizvodu i ostalim proizvodima iz iste linije.


Baby care krema je namijenjena za njegu i zaštitu kože pelenske regije. Pridonosi regeneraciji kože, ublažava osip i crvenilo i zadržava prirodnu vlažnost kože. Koristila sam je u svrhu njege i zaštite ruku tokom zimskih dana te ponekad nogu i stopala. Gusta tekstura koja se lako razmazuje. Ostavlja masan film na kože kao i miris lavande koji se dugo zadržava na njoj. Nisam oduševljena, ali niti razočarana ovom kremom. Moje ruke, noge i stopala su bili nahranjeni i mekani. Iako imam izrazito suhu kožu, primjena ove kreme ujutro i navečer je bilo dovoljno. 


San prirodna kozmetika omogućava upoznavanje sa prirodnim sastojcima koje primjenjuju u svojim proizvodima. O prednosti i namijene sastojka koje koriste u kozmetici možeš pronaći na njihovoj online stranici -> prirodni sastojci . Nisam spominjala koja sve ulja kreme sadrže i zbog čega su ta ulja dobra jer se San sam pobrinuo pružiti sve informacije svojim korisnicima. Stoga skokni na njihovu stranicu i sama istraži ;)

  • dostupno u ljekarnama i web trgovini San
  • cijena 64,90 HRK
  • količina 200ml
  • roku upotrebe 12 mj


BESPLATNI UZORCI SAN KREMI

San brend ti omogućuje da prije nego što se odlučiš kupiti neku od njihovih kremi, naručiš potpuno besplatan uzorak/tester čak tri kreme. Nakon što testeri stignu na tvoja vrata možeš isprobati i vidjeti odgovarala li ti uistinu kreme i isplatili se uložiti novce. A kako do doći do njih? Jednostavno klik na BESPLATNI UZORCI SAN. Ispuni obraza i pričekaj da testeri stignu na tvoja vrata, bez brige ne plaćaš ništa čak niti poštarinu.


Ovo su moji testeri koje sam naručila i mogu ti reći da sam sa svih šest oduševljena. Iako već imam full size varijantu dnevne kreme, voljela bi imati još i melem za regeneraciju, vitaminsku kremu i maslac mirisni medenjak *_* Sve kreme imaju ugodan i intenzivan prirodan miris.
  • San melem za regeneraciju kože
  • San krema za osjetljivu kožu
  • San maslac mirisni medenjak
  • San dnevna krema za lice
  • San noćna krema za lice
  • San vitaminska krema za lice



Ukoliko te zanima kako doći do još besplatnih testera, klik i pročitaj poseban post namijenjen upravo toj temu i saznaj koje sve proizvode možeš imati besplatno -> Kako do besplatnih uzorka/testera proizvoda?




Jesi li čula za brend San prirodna kozmetika? Podržavaš li hrvatske proizvode? Koristiš li prirodnu kozmetiku? Ako da, koja je to i zašto baš ona? Što misliš o besplatnim uzorcima? Svakako mi piši u komentare :)

Pozdrav do idućeg posta, a do tada ćemo se družiti iz dana u dan na facebook stranici i instagramu :*


Možda će vam se svidjeti

0 komentari