#1 Prom Night -Maturalna haljina-

06:27


Pozdrav drage moje i dobro došle u novi post :*

Maturalna zabava je jedan od najvažnijih trenutaka u životu svake djevojke. Pripreme i isčekivanja ovog važnog događaja traju mjesecima prije, od haljine, štikli, torbice do makeup-a i frizure. Svaki taj korak su već neke djevojke prošle kao i ja, za one koje nisu i koje pomno isčekuju da zablistaju na poseban dan njihovog života donosim par savjeta u današnjem postu. 



Ja sam svoju maturalnu haljinu zajedno sa torbicom kupila od jedne divne cure preko stranice Moje krpice, a štikle mi je poklonila. Link njezinog profila ostavit ću vam na kraju posta. Ona je također nosila ovu haljinu na maturalnu zabavu. Haljina je šivana po mjerama te cure, a te mjere su meni isto tako odgovarale. Haljinu sam dogovorila prošle godine negdje 7-8mj, već tada sam počela tražiti haljinu, a uzela sam je ove godine u 1mj. Tako da me je ona stvarno dugo čekala nekih 5mj. Ako odlučite bilo što kupiti od ove cure svakako Vam je preporučujem. Mene je zaista dugo čekala i imala strpljenja, brzo smo se dogovorile oko cijene i još mi je poklonila i štikle i tom gestom pokazala da još uvijek ima dobrih ljudi. Puno joj hvala <3



Nisam sigurna, ali mislim da je ona haljinu platila negdje oko 1000kn ako ne i više. Naš prvi dogovor je bio da ću ja uzet sve zajedno haljinu, štikle i torbicu za 500kn, no dužina gazišta štikli mi nije odgovarala i zbog toga sam odustala od njih. Tako da sam na kraju haljinu i torbicu platila 400kn s tim da je ona haljinu odnijela još i na kemijsko čišćenje. Kad mi je stigao paket bila sam jako oduševljena pogotovo jer mi je poklonila štikle koje su na kraju bile taman, malo na knap, ali nema veze. Haljina je dovoljno dugo da ih prekrije pa se onda toliko i nevide.

Mislim da sam sama išla po trgovinama i tražila haljinu, torbicu i štikle ne bi uspjela ovako dobro uklopiti tj, sve iskombinirati da ide jedno s drugim. Cijela kombinacija je bijelo-siva. 



Štikle su srebrne boje. Imaju nisku platformu. Iza sadrže patent. I još imaju remenčiće koji su prekriveni kao nekim sitnim dijamantima. Tako da kad pada svjetlost na njih imaju onaj prelijepi odsjaj, svjetlucanje. Jako su udobne i stabilne. Ja sam još sam dodatno stavila u njih silikonski uložak kako mi noga ne bi klizala prema naprijed jer je prednji dio otvoren pa bi prste cijelo vrijeme išli van. 



Torbica je također u tonu sa štiklama i dezenima sa haljine. Poprilično je velika, meni su stale sve stvari koje su mi bile potrebne za tu večer nešto šminke u slučaju da mi se nešto pokvari, maramice, parfem te ostale sitnice. Može se nositi kao pismo torba ili normalno preko ramena jer sadrži lanac koji sam stavila u torbicu pa se ne vidi na slici. Ja sam torbicu nosila kao pismo torbu jer se tako puno ljepše uklapala sa haljinom. Sadrži sitne šljokice koje se mogu vidjeti i na slikama. Super je što se ne skidaju i ne ostaju po rukama ili ostalim stvarima. Također kad je pod svjetlosti daje prekrasni odsjaj poput štikli.



I za kraj napokon haljina kojom sam toliko oduševljena jer je stvarno predivna. Gornji dio je najposebniji. Prvo ide prozirni dio naramenica sve do grudi. On se ne vidi, ali opet vidi hehe, meni je taj dio super je izgleda kao da nemam naramenica, ali ih opet imam i drže haljinu da ne spadne. Taj prozirni dio se također nastavlja i na stražnjem dijelu haljine gdje jednim dijelom pokriva leđa, ali su opet otvorena u obliku slova V. Potom opet gornji prednji dio koji ima ugrađene košarice, pa nema potrebe za grudnjakom, ali ja sam uzela svejedno samostojeći grudnjak zbog nelagode. Taj dio sadrži predivne dezene koji naglašavaju gornji dio i koji se uklapaju u kombinaciji sa torbicom i štiklama. Zatim se haljina nastavlja sa kratkom podstavom i poluprozirnim dijelom koji ide sve do kraja i pokriva noge, ali opet se one nadziru zbog poluprozirnosti haljine. I da, haljina sa desne strane ima izrez, pa tako da desna noga prilikom hodanja ispada i daje wow efekt.



Ovako izgledam ja u svojoj maturalnoj haljina :) Maturalnu zabavu sam imala 28.4.2018. u restoranu Shone Blick Vetovo. Većina maturanata s ovog područja ima upravo u tome restoranu maturalnu zabavu jer je jedan od ljepših restorana upravo za ovakve svečane prigode.



Ako se pripremaš za maturalnu zabavu svakako ti preporučujem da pogledaš haljine na stranici Moje krpice. Ima dosta haljina koje su neke djevojke samo jednom obukle, a te haljine izgledaju potpuno nove, a bila bi šteta da stoje u ormaru. Ovako ćeš pomoći tim djevojkama da oslobode prostor u ormaru, a pritom i zarade koju kunu, a ti ćeš imati predivnu haljinu koja je nova, a i pritom si uštedila dosta novaca. Na kraju krajeva obadvije strane su zadovoljne. Možda čak uspiješ pronaći cijelu odjevnu kombinaciju za maturalnu zabavu i skratiš si muke od razbijanja glave što i kako i s čime uklopiti haljinu. Naravno ako ima djevojaka koje su prošle maturalnu večer i ne znaju što bi s haljinom isto tako preporučujem da stavite na stranicu Moje krpice i olakšate i pomognete maturanticama kako bi pronašle svoju savršenu haljinu za maturalnu zabavu.

Slobodno mi šaljite slike svojih maturalnih haljina ili ako trebate kakav savjet isto tako se možete javiti. Bilo bi mi drago kad bi Vas vidjela u haljini u kojoj blistate i osjećate se posebne.



Profil cure na stanici Moje krpice od koje sam uzela maturalnu haljina -> sasara22 


Pozdrav moje drage do idućeg posta, a do tada ćemo se družiti iz dana u dan na facebook stranici i instagramu :*


Možda će vam se svidjeti

0 komentari