Stranica za šopingholičarke Moje krpice

10:19


Pozdrav drage moje i dobro došle u novi post :*

Nedavno sam Vam pisala o maturalnoj haljini koju sam upravo kupila na stranici Moje krpice. U današnjem postu ću Vam pisati kakva je to stranica, njezine pozitivni strane, ali i negativne.


Što je "Moje krpice"?
Moje krpice je stranica koja je većim dijelom namijenjena ženama koje imaju viška odjeće, obuće i kozmetike te upravo na ovoj stranici mogu prodati stvari po povoljnim cijenama. Ili ako su u potrazi za odjećom ili obućom, a nisu dubokih džepova onda je ova stranica veliki plus. Pojednostavljeno objašnjenje stranice Moje krpice je kupi, prodaj ili razmjeni.  Osim "trgovačke" strane, Moje krpice sadrži i formu na kojem žene raspravljaju, daju savjete, podupiru u raznoraznim temama.



Pozitivne strane Moje krpice
1. Slobodan prostor u ormaru - na koristan način ćeš se riješiti bespotrebnih stvari koje samo zauzimaju prostor, a opet ćeš nekome pomoći da pronađe savršen komad odjeće za sebe
2. Zarada -super je kad zaradiš na komadu odjeće koji i onako nikad ne bi nosila, ali si opet jednim dijelom ga otplatila i zaradila za drugi komad odjeće ili neke novi par cipelica.
3. Besplatni savjeti -na formu možeš pokrenuti temu, svrstati u određenu kategoriju i brojne žene će ti dakako dati iskrene savjete.
4. Povoljna markirana odjeća- ima puno žena koje prate modne trendove i brendove, stoga izmjenjuju odjeću i obuću često, a kako se sva ta odjeća ne bi skupljala u ormaru one ih prodaju po puno nižoj cijeni. 
5. Stjecanja novih prijatelja- mnoge žene kako bi izbjegle poštarinu, dogovore se kako bi osobno preuzele paket te se na taj način upoznaju, ili ako su više puta surađivali te steknu ogromno povjerenje. Također ima jako puno žena koje će te savjetovati u bilo kojem dobu dana.
6. Razmjena - ima žena koje u opisu svog profila napišu da su otvorene za razmjenu odjeće, obuće. Stoga ako ti je zapeo za oko neki komad odjeće koji bi želja, ponudi joj slobodno da izabere isto tako neki komad odjeće sa tvog profila u zamjenu za nje komad odjeće.

Negativna strana Moje krpice
1. Prevara- uvijek se nađe i onih žena koje varaju, pa tako kad im se uplati na račun novac one ne ispoštuju svoj dio dogovora, a to je da ti pošalju paket. Ima i onih koji prodaju fejk markiranu odjeću npr. komplet Adidas trenirka za 200kn, na ovakve trikove stvarno ne nasjedajte. Ako se ne razumijete kako prepoznati markiranu odjeću i onu fejk, bolje idite u trgovinu i uzmite nešto u što ste sigurni da je orginal i kvalitetno. Isti primjer, profili sadrže sve markirane trenirke i prodaje ih po jeftinijoj cijeni. Kad malo logički razmislite, je li bi ikad nabavljali markiranu odjeću po prodajnoj cijeni i onda ih prodavali po duplo nižoj cijeni, odmah u startu vidite da ste u dubokom minusu i nemate apsolutno nikakve zarade. Stranica se također bori protiv ovakvih osoba te sadrži crnu listu koja je dostupna svim korisnicima, na njoj možete vidjeti naziv profila, ime prezime osobe i broj računa. Još jedna stvar koja pomaže prepoznati osobu koja vara je povratna informacija. Povratne informacije su like i dislike obrazloženi komentarima. Uz svaki profil se nalazi koliko on ima like i dislike. Kad god surađujete s nekom osobom na kraju suradnje izmijenite povratne informacije. Što više imate pozitivnih povratnih informacija to je bolje za Vas. Ako naiđete na profil koji ima negativne povratne informacije znači da je ta osoba iza profila prevarant, stoga nemojte kupovati stvari kod nje koliko god one bile primamljive. Ako se bojite prvo uplatiti na račun osobi pa tek onda da vam ona pošalje paket, jednostavno joj recite da želite platiti pouzećem. Ta usluga je dodatna i naplaćuje se oko 7,50kn svakako u većini slučajeva kupac snosi troškove poštarine i recite da ćete platiti i tih 7,50kn jer tu uslugu ipak Vi zahtijevate. Isto tako ako Vi nešto prodajete i u početku nemate povratne informacije, mnogi ljudi će Vas tražiti da plate pouzećem pa im isto možete naglasiti da im je to dodatnih 7,50kn. Nakon što osobi stigne paket i plati određeni iznos, poštar će Vam donijeti novce na kućnu adresu. 

Moje krpice sam otkrila prije godinu dana i imala sam par suradnji koje su bile zadovoljavajuće s moje strane, ali i sa strane drugog korisnika. Proizvode koje sam kupila preko stranice Moje krpice i popis korisnika s kojima sam surađivala bit će u drugom postu koju ću ubrzo napisati.



Imaš li profil na stranici Moje krpice? Što napraviš sa viškom odjeće ili obuće? Je li ti pomogao ovaj post?


Pozdrav moje drage do idućeg posta, a do tada ćemo se družiti iz dana u dan na facebook stranici i instagramu :*

*Fotografije su preuzete sa stranice Moje krpice

Možda će vam se svidjeti

0 komentari