Intenzivni losion za suhu kožu Bepanthol

08:57


Pozdrav drage moje i dobro došli u novi post.

Nakon duže pauze sam se opet vratila pisanju. Za sve one koje me prate, ovog ljeta ćemo se više družiti kroz postove, ali i na društvenim mrežama :) Za danas sam vam pripremila post o jednom losionu točnije Intenzivni losion za tijelo marke Bepanthol. Isplati li se potrošiti novce na ovakav losion saznaj u nastavku.



Losion sam kupila u dm trgovini po cijeni oko 90kn, iz razloga jer su mi noge bile jako suhe. Sudeći po cijeni i onome što proizvođač obećava mislila sam da će ispuniti sva moja očekivanja, a to su da će moje noge biti hidrirane, nahranjene i mekane na dodir. Osim što ovaj proizvod možete pronaći u dm trgovinama možete pronaći i u ljekarnama. Hmm, i tu je odmah taj trik s ljekarnama. Većina čime čuje da se proizvod može kupiti u ljekarnoj + visoka cijena proizvoda, pokleknu i uzme proizvod jer misle da će 100% ispuniti očekivanja, ipak je proizvod kupljen u ljekarnoj i košta je poprilično dosta s obzirom na njegovu kvalitetu koja se tek kasnije vidi. Ponekad svi mi nasjednemo na taj trik. Ne kažem da su svi takvi proizvodi iz ljekarne, ali većina ipak je, pogotovo poznate marke. 



Ima jedna divna cura na instagramu koju sam počela pratiti nedavno. Sestra ju je prva zapazila i od tada je pratimo. Ona upravo piše o tome kako neki proizvodi sadrže štetne sastojke za naše zdravlje pogotovo svi ti beauty proizvodi koje nanosimo na našu kožu, a većim dijelom na lice. I svi ti proizvodi sa štetnim sastojcima su upravo tih poznatih marki, koje se vrte iz dana u dan na TV-u, internetu...Naravno ona piše i o proizvodima koje ne sadrže štetne sastojke i koje su dobri za naše zdravlje. O ovoj temi ćemo u nekom drugom postu, a link njezinog profila vam ostavim na kraju posta. Prijeđimo mi na losion jer ovaj je post namijenjen njegovoj recenziji :)

Što kaže proizvođač Bepanthol losiona?
"Namijenjen je za njegu i vlaženje vrlo suhe kože, osobito poslije dugotrajnijeg kontakta s vodom tijekom kupanja ili tuširanja."



Zbog riječi "vrlo suhe kože" i "dugotrajan kontakt s vodom" sam i uzela ovaj proizvod. Za vrlo suhu kožu nije, ali za samo suhu kožu već se i može primijeniti, ali ne za ovu cijenu.  Kao losion poslije dugotrajnog kontakta s vodom što je i njegova glavna svrha i obećavanje da djeluje, ustvari ne djeluje ni malo. Koža bude masna samo nekih 15min potom se počinju nadzirati suhi dijelovi kože, pogotovo ako imate perutanje kože poput mene. Primjena losiona na svakodnevnoj bazi kroz tri tjedna, pomaka na koži se nije vidio. Noge su i dalje bile suhe, kao i ostali dijelovi tijela. Nakon kupanja koža bude masna maksimalno 15min. Jedino se na rukama vlažnost zadržava do 30min, pola sata. 



Losion ima ugodan miris, malo vuče na medicinski miris koje se ne zadržava dugo na koži.
Tekstura je srednje gusta pomalo tekuća. Losion je bijele boje. 
Ambalaža bijele boje, plastična bočica koja dolazi u kutiji. Sadrži poklopac koji se podigne s jedne strane prilikom doziranja. Doziranje je praktično. Preostalu količinu u ambalaži je nemoguće vidjeti jer ambalaža nije poluprozirna.
Količina: 200ml
Cijena: oko 90kn

Sastojci
Aqua (Water), Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Stearate, Petrolatum, Lanolin Alcohol, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Ethylhexanoate, Isopropyl Myristate, Panthenol, PEG-22/Dodecyl Glycol Copolymer, Propylene Glycol, Sorbitan Oleate, Pentylene Glycol, Glycerin, Sodium Lactate, Lactic Acid, Serine, Urea, Sorbitol, Sodium Chloride, Allantoin, Magnesium Sulfate, Phenoxyethanol, Pantolactone, Parfum.

Zaključak
S obzirom na cijenu, naziv losiona "Intenzivni" i obećanja koje bi trebalo nuditi nije ispunilo očekivanja. Koža bude na tren hidrirana govorim za VRLO SUHU KOŽU, kojoj je potrebna ogromna jačina i zadržavanje hidratacije. Možda za normalnu do minimalno suhu kožu bi bio zadovoljavajući, ali ne po ovoj cijeni već puno nižoj. Ima puno boljih proizvoda za suhu i vrlo suhu kožu po povoljnim cijenama koji ispunjavaju zahtjeve ovakvog tipa kože.  

Dia Mara Makeup (Sastav proizvoda i recenzije) -> Instagram




Jeste li probali već ovaj proizvoda? Koji su vaši dojmovi o Bepanthol proizvodima? Imate li preporuku nekog drugog proizvoda namijenjen za suhu kožu?  Svakako mi pišite u komentarima :) Nadam se da vam se svidio post <3

Pozdrav moje drage do idućeg posta, a do tada ćemo se družiti iz dana u dan na facebook stranici i instagramu :*

Možda će vam se svidjeti

0 komentari