Bottega Verde - Aloe Vera-umirujući gel s 90% Aloe

04:58


Pozdrav drage moje i dobro došle u novi post :*

Zasigurno ste čuli za biljku Aloe Vera koja ima široku primjenu kad je u pitanju zdravlje i njega kože. Aloe Vera je drevna afrička biljka. Koristi se kao narodni lijek za razne bolesti, primjerice astmu, epilepsiju, osteoartritis, psorijazu, opekline, posebno od sunca. Njene glavne vrijednosti su njen gel i sok koji ima antivrirusne, antibakterijske, antioksidativne, laksativne, antuplane, antidijabetičke te antialergijske učinke. 

Danas možete pronaći Aloe Veru u raznoraznim oblicima zahvaljujući napretku  industrije, od kremi, gela do sokova. Ja sam imala mogućnost isprobati Aloe Veru u obliku gela brenda Bottega Verde.



Što kaže proizvođač?
"Umirujući, hidratizirajući. Svježi gel idealan za cijelu obitelj! Namijenjen koži pod stresom i onoj izloženoj štetnim tvarima iz okoline."



Mislim da je ovaj proizvod bio jedini od Aloe Vere u trenutku kad sam tražila bilo kakvu kremu ili gel od Aloe u dm trgovini. Razlog zašto sam uzela je bio ponajprije zbog nogu. Nakon folikulitisa ostali su mi brojni ožiljci koje sam pokušavala riješiti na razne načine, pa sam tako došla na ideju da bi mogla pokušati s nekim proizvodom koji sadrži Aloe Veru. Na kraju gel uopće nisam koristila za ožiljke na nogama, već za ruke i lice. Koža je ostajala mekana, hidratizirana i zaštićena. Svidjela su mi se sva tri efekta i stoga sam gel nastavila koristiti u svrhu njege kože lica i ruku. 



Dovoljna je mala količina gela jer se lako razmaže. Kad se nanese na kožu ostavlja efekt hlađenja i bude malo ljepljivo, ali se brzo osuši i zatim ostavlja efekt zatezanja kože. Koža bude mekana, glatka, zategnuta, hidratizirana i zaštićena zbog sloja gela koji ostaje na koži i štiti ju. Taj sloj možete osjetiti kad budete umivali lice ili prali ruke. Nakon što umijete lice, voda neće dodatno isušiti kožu jer je prethodno bila zaštićena. Gel je namijenjen za sve tipove kože posebno osjetljivu i suhu kožu. Idealan je nakon brijanja jer umiruje nadraženu kožu te smanjuje crvenilo efektom hlađenja. Ja sam ga čak jedno vrijeme koristila kao primer. Nakon što ga nanesem pričekam da se osuši potom on zategne i zagladi kožu i imam savršeno pripremljenu podlogu za pudera.



Tekstura gela je pomalo gusta i ljepljiva, bezbojna, lagana za kožu. Nakon što se nanese na kožu gel, potrebno ga je jako dobro umasirati kružnim pokretima u kožu. Ima ugodan miris koji se ne zadržava na koži.


Ambalaža gela je tuba od 100ml. Doziranje je dosta praktično i uobičajeno za proizvode koji se nalaze u tubama.
Količina: 100ml
Cijena: 59,90kn

Proizvod je dostupan u dm prodavaonicama


Jesi li isprobala proizvode Bottega Verde? Kakva iskustva imaš sa Aloe Vera proizvodima?

Pozdrav drage moje do idućeg posta, a do tada ćemo se družiti iz dana u dan na facebook stranici i instagramu :*

Možda će vam se svidjeti

0 komentari