Jessup Set Kistova

02:13

Pozdrav svima i dobro došli u novi post.
Odlučila sam napisati jedan post o setu kistova brenda Jessup. Prije koji tjedan naručila sam sa stranice PinkPanda ovaj 8-djelni set kistova koji je bio na sniženju, moram priznati da je i dostava bila brza :) , set je stigao već drugi dan nakon narudžbe.



Set je bijelo-zlatni kao što se i vidi na fotografiji, također je zlatnim slovima napisano Jessup. Dlake su od sintetičkih vlakana i jako su čvrste, ne ispadaju. Što se tiče drške ona je drvena. Kao što sam već rekla set se sastoji od 8 kistova, ovi veći kistovi namijenjeni su za tekuće podloge, kontuiranje, rumenila, highlighter,..., dok su ovi manji za nanošenje sjenila, detaljnije konture i šminkanje područja gdje ne možemo većim kistom. Sve u svemu svatko upotrebljava kist koji mu odgovara, npr. ja okrugli kist upotrebljavam za blendanje, dok će netko drugi njega upotrebljavati za nanošenje pudera.
1. Kosi kabuki kist za nanos podloge i ostalih kremastih proizvoda na teško dostupna mjesta.
2. Okrugli kabuki za blendanje kremastih bronzera i rumenila.
3. Koso rezani kabuki za stvaranje kontura lica.
4. Ravno rezani kabuki za nanošenje i blendanje kremastih proizvoda.
5. Manji kabuki sa koso rezanim vrhom za nanos kremastih proizvoda oko očiju i nosa.
6. Manji okruglo rezani kabuki za nanos primera na kapke.
7. Manji ravno rezani kabuki za prekrivanje nepravilnosti na licu.
8. Manji koso rezani kabuki za stvaranje detaljnijih kontura lica.
Setom sam jako zadovoljno, dobar je za početnike i svakako vam ga preporučujem. Možete ga uloviti na sniženju jer redovna cijena je 246,99 kn, ja sam platila 69,00kn što je oke za 8 kistova.



Kistove možete naručiti ----> OVDJE/HERE  (ako ovaj set nije trenutno na sniženju pogledajte drugi set u drugoj boji istog brenda)
Sviđa li vam se post? Koristite li kistove Jessup? Imate li preporuku set kistova nekog drugoga brenda? Koji je vaš najdraži kist ili set kistova?

Možda će vam se svidjeti

0 komentari